Hemma igen !

Kom hem från Elin för en halvtimme
sen, eller lite mer kanske :P
Men nu sitter jag och laddar in bilderna
från när jag var hos Elin :)
Det blev aldrig någon bakning, vi gick ut
och fotade i stället :P
Var as kul !!!
Elin skulle typ hoppa ner från ett berg typ,
fast det var täckt av snö, ungefär en halv
meter snö !  :P
 Men Elin skulle iaf hoppa där ifrån men det gick
ju som det gick, hon fastnade med foten när
hon hoppade och dök fram !! Haha det
kanske låter värre än vad det var :P
Haha det var iaf skit roligt !!

Här kommer lite bilder från när vi var ute !


Jaa.. här dyker Elin ner :P

Och här ligger hon :P jaa, ni får leta efter huvudet själva men det är
nån stans där i mitten :P

En koltrast (stavning) tror jag :P

..
 
Jag i en volt ner från "berget" ! :P

Här landar jag i ett as garv !

Elin i ett hopp !

Jag..

Är det inte en härlig bild ??

Men nu ska jag gå och käka, ska träna halv fem :) <33


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0