Voltat med bilen !!??

Vi har bakat pepparkakor och haft mys!! Oskar sulle åka på träning så han stack vid kvart över 5 och nu fic vi reda på att han har voltat med bilen!! Höll på med emmas mobil då hon fick sms att han har voltat. Shit jag började skaka och spreang ner till emma och visade smset. hon ringde honom och han och hans farfar var chockade som man förstår! fy fan!! allt var bra med dem utom att båda var väldigt chockade. Bilen låg på taket, dom har fått sjuts av en kille till brottby och emmas mamma har nu åkt för att hämta dem där!
Stackare!!♥

Skriv till mig här >
Postat av: madde!

shit! gick det bra med han? :P

2010-12-03 @ 22:30:13
URL: http://madjoh.blogg.se/
Postat av: mm

Glad att höra att din kompis har klarat sig. Vi var också ute med bilen när det var som värst vid 18-tiden och kunde krångla oss förbi bussen som stod på tvären på vägen mellan Norrtan och Bergshamra precis innan radion informerade om att vägen var otillgänglig för trafik. Hoppas att du har lugnat dig. kramis

2010-12-03 @ 23:08:06
Postat av: Elin

Ojjj, var dem helt okej? :)

2010-12-04 @ 14:07:39
URL: http://mysphotos.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0