♥The day after tomorrow♥

Sitter och nördar mig! HAr datan i knät, messar och ser på en film som går på tv ;) Men hallå.., det är ju söndag xD Chipsskålen står på vardagsbordet. Just nu är det paus så då passar jag på att skriva lite här ! Idag har jag sjungit i riala och länna kyrka :) Micke frågade mig om jag hade lust att göra det för hans kompis som egentligen skulle sjungit, men hon tappade rösten så då hoppade jag in. Det gick ganska bra :) Men nu har jag inte tid att skriva mer om min dag för nu börjar filmen :) <3


COPYRIGHT!

SONY A200
FOTO:JAG
MODELL:RONJA

btw så var ronja hos oss idag, vi hade jordens snömulningskrig med
micke och frida ;D

Skriv till mig här >
Postat av: mm

Tack för en mysig stund i kyrkan. Var stolt över dig. kramis

2010-12-19 @ 23:41:03

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0