Mathilda min käraste vän...

Min käraste vän Mathilda..
Jag säger det helt ärligt nu, går rakt på sak för jag orkar intebort förklara mig längre... Vi har haft ´massa goda tider, minnen jag aldrig kommer glömma. Och jag ångrar inte en minut som jag har tillbringat med dig. Snälla blir ditt gamla jag igen, för jag orkar inte vara med dig när du beter dig som en bitch...
Skriv det här om nån för att skrämma skiten ur den fantastiska vännen ssom du ALDRIG I HELA DITT LIV KOMMER GLÖMMA! JAG ÄLSKAR DIIIG!!!  


du är det verkligen! en vän jag ALDRIG SKULLE KUNNA GLÖMMA!!!

Skriv till mig här >
Postat av: mathilda <3

V Ä N N E R F Ö R L I V E T !

Älskar dig! <333

2010-12-09 @ 18:04:39
URL: http://littlemii.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0