Dagens träning !

Jaa.. Man kan ju inte direkt säga att det gick bra... Det gick snarare APA!!! Fattar verkligen inte vad som händer!? Allt går bara fel! Charlotta säger att vi är utslitna, det är vi nog också! Jag börjar gråta för ingenting, inte bara på gympan utan hemma också + att jag har mycket i skolan och orkar verkligen inte mer! Är ständigt trött och sugen på något som jag aldrig vet! Vad kan jag göra åt saken? ingenting... Men snart drar vi upp till åre, ÄNTLIGEN!!!!

COPYRIGHT!

SONY A200

FOTO: JAG


Skriv till mig här >
Postat av: Elin [FOTOBLOGG]

Jag har en fototävling med temat JULSTÄMNING just nu i min blogg! Ta en fin julig bild, och skicka in till mig om du har lust, trots allt, du har INGENTING att förlora ;) Hoppas du är med, och lycka till :D

2010-12-07 @ 20:58:44
URL: http://mysphotos.blogg.se/
Postat av: Elin [FOTOBLOGG]

Jag har en fototävling med temat JULSTÄMNING just nu i min blogg! Ta en fin julig bild, och skicka in till mig om du har lust, trots allt, du har INGENTING att förlora ;) Hoppas du är med, och lycka till :D

2010-12-07 @ 20:59:28
URL: http://mysphotos.blogg.se/
Postat av: rosie

Hej Sofia! Ja, du behöver nog ledigt och komma bort o bara tänka på INGENTING!Sova o koppla av.

Inte kul när man inte vet vad som e fel.Kram till dig!

2010-12-08 @ 08:56:02
Postat av: vivi

Ska bli så härligt att se dig i Ottsjö!!!!!

Vi ska bara ta det lugnt och mysa......

Pok

2010-12-08 @ 11:58:25
Postat av: Jennifer & Miccan

Nu är det ni som bestämmer...

gå in på www.msje.webblogg.se

2010-12-09 @ 13:54:01
URL: http://msje.webblogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0