Något förslag??

Godmorgon!! :D
Vad gör folket så här dags ?? Sover kanske :P Själv så sitter jag vid datan, kollar lite på bloggar och inne på msn :) Gick upp vid 9, åt frukost och nu har jag suttit här ett litet tag ! :P Jag tänkte ha en tävling, men vet inte vad jag ska ha för tävling.. Nått förslag ? Det är ju många som har ju det här,man ska komentera om man vill vara med och sen ska man rösta på den man vill ska vinna och den som vinner blir länkad en vecka eller mer.. Jag tycker inte att det är något fel att alla har sånna tävlingar men vill komma på något nytt ! (Det kommer säkert sluta med att jag också har en sån tävling :P) Så ifall ni har något förslag så komentera gärna :)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, någon som vill va ? Ska gå och göra mig i ordning nu tror jag ! Ha det bra, hörs under dagen :) <33


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0