Ledig från skolan imorn, soovmoorrroon !! :D

Har nu packat klart tills imorn då halva gympa truppen drar till skåne för att Tävla ! :D Det är vårens RM som vi kommer tävla på på lördag ! :) Vi tävlar mot 48 lag och 10 utav de går vidare till final ! Finalen kommer vara på söndagen... Hoppas att vi går vidare, chansen är väl inte så stor men träningen idag gick jättebra för alla !!! Det var inte nån som hade ont ngn stans utan alla körde typ hela tiden! Så det kommer nog gå bra på tävlingen, kommer inte bli missnöjd om vi kommer på 15 plats tex men jag kommer nog bli "lite" små sur i början för att vi inte gick vidare till final xP hehe... Vi kommer ta tåget ner till Helsingborg och Linus hämtar mig här hemma vid halv 11 så vi kommer käka luch på donken och sen åker vi vidare till stationen, om jag har fattat allt rätt!! :P Vet inte hur länge vi kommer sitta på tåget men det kommer nog bli kul! Hela helgen kommer nog bli roligDirekt när vi kommer fram så ska vi förträna till Lördagen, så vi kommer nog byta om till träningskläder på tåget.. Men ska nu gå och packa ner kameran och sen vet jag inte, vi får se ! Kramaaar <3333

<333333


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0