Lång kväll !!

Micke och Frida var ute och sprang igår, vet inte hur långt men frida var iaf helt slut efter hon hade sprungit !! :P Hon låg ner på vardagsrummet och bara säger att det här var hemskt, jag kommer dö ! xP haha... Efter det så åkte micke hem och duschade och kom tillbaka efter ett tag ! Jag satt och kollade på tv till halv 11 tror jag!! ;P Då gick jag upptill de och kollade på Rädda Willy, den var bra men som i alla filmer, sorglig, men slutar bra ! Värd att se !! När filmen var slut stannade Micke kvar ett tag och typ bara snackade ! TrevlansTrevlans !! Han åkte väl vid 1 halv 2, då gick jag och la mig direkt ! En till sen kväll :/ Kommer inte orka upp imorn kan jag ju lungt säga !! Men jag vaknade halv 11 och gick upp och käkade frukost :) Lika gått med frukost som alla andra dagar ! :D Ska snart gå och göra mig i ordning för dagen, ska ju putsa fönster !! Har bestämt att jag ska bli klar med undervåningen idag, så jag får rappa på!! Det är 6 fönster kvar, och igår gjorde jag 5 så det blir ett extra idag ! Nej.. Nu måste jag gå och göra mig i ordning ! Kram på er hörs senare <33

 
20 dagar kvar !! :D :D


Skriv till mig här >
Postat av: Wiman

och VISSA klagar på att jag skriver långa utlägg på vad dom gör och inte gör! ha ha men jag fick ju vara med så ska inte klaga:)

2010-04-19 @ 01:17:24

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0