Isen är borta !!

Träningen gick as bra ! Klarade handvolt-pik och rondat-flickis-pik :D !! På hopp Så gick det väl också bra :) Klarade inget nytt men det gick bra iaf!! Vet inte vad det var med mig men men var skit glad på träningen!! Sprang typ runt och försökte få de som var deppiga glada, det gick väl sådär men försökte iaf:P Innan träningen så var jag hemma hos Moa, vi gick ner till stranden direkt när vi kommit hem för att se om isen hade smällt. Vid deras sjö så hade det bara smällt vid stranden lite grann! De hade lagt upp en flotte som alltid ligger ute i vattnet på sommaren på stranden, men inte låg den på stranden heller.. :P Det hade blivit så mycket vatten när isen smällt att flotten låg på vattnet istället, som tur var så hade inte all is smällt ! Annars hade den väl kanske vait på andra sidan viken :P Jag ska lägga ut lite foton sen när jag får de från Moa.. Hon skulle se på förra veckans avsnitt av Andra avenyn som hon inte har sett och hon kunde inte skicka bilderna nu så det får bli imorn kanske ! :P Men ska gå och göra mig i ordning nu ! Ha det bra hörs imorn :) <3


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0