Ottsjö + Bildbomb !!

Det har varit så himla skönt där uppe !! Pecis som jag tänkt mig om inte bättre ! :) Vi kom fram vid 11 tiden på kvällen, då började jag och uffe genast med våra kameror :P Hehe... Han hade as många olika filter med sig som han visade mig hur de fungerade och vilket jag skulle ha när jag skulle ta på människor och allt sånt där ! :) Skit kul !!!! Jag gick och la mig vid halv 1 och vaknade väl nån gång vid 10 halv 11 :P Sov inte så värst länge men längre än här hemma xP Dagen började med fotografering, haha hann inte ens äta frukost innan jag började fota :P Uffe hade ett filter som gjorde satt om man tar på solen så blir den som en stjärna typ ! Och sol var det den morgonen, så ut och fota på solen, kuligt !!! Dagen fortsatte väl med fotografering, lekte lite med hundarna också ! :) Det är ju också alltid kul :D Andra dagen firade vi påsk! :D Jag fick i present ett UV filter till kameran, shampo & balsam, en T-shirt, en chokladposkhare, ett påskägg med godis och melodifestivalen-skivan ! Tackar !! Är jätteglad för alla saker jag fick ! :D Vi gjorde inte så mkt mer den dagen, var ute lite.. På söndagen åkte vi skoter ner till isen, det var skinande sol, blå himmel och vindstilla ! kan det bli mycket finare väder? Jätteskönt, satt i bara t-shirt!! Och i måndags åkte vi in till Åre, och "shoppade" lite, Frida köpte nya skor och mamma köpte lite nya kläder :P Och igår.. sista dagen :( städade vi och packade, var ute och satt framför datan! Vi tittade på Hitta Nemo, den e så Sjuukt kul !! Och idag, kan inte direkt berätta något för har bara suttit på ett tåg hela resan ! Men nu ska jag ladda upp "några" bilder och sen gå och packa gynpaväskan till imorn, jag och mamma ska in till stockholm och köpa nya kläder till mig :)
Ha det bra !! Hörs imorn !


Sötaste Nadja <3

Haha Frida längtar efter sommaren :P



Det var det där jag menade med filtret som gjorde att solen blev till en stjärna !

Jag ! xD


Frida som kör, vivi som sitter bakom :P

Nadja

Köttbullar !!!!!! :P

Haha, jag som är ute och leker med hundarna ! :P

Nilla !<3

Haha Älskar den där bilden på Nadja xD

Laffie !!

Jag !! xP

Får EJ kopieras !!!!!

Skriv till mig här >
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: jag vet inte hur jag ska kunna tipsa dig :). Men du ska kolla lite på vad skärpedjup och bländare innebär :).

2010-04-07 @ 20:39:24
URL: http://byellen.se/
Postat av: Therese ♥

sv; Tack så jätte mkt <3

Jag tycker att du redan tar jätte fina bilder ^^ <3

2010-04-07 @ 21:14:07
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0