Gympa snart !

Tjolahopp !!
Skolan har inte varit så kul... Vi har haft, Eng, Ma,språk och No ! Men raterna är alltid kul ! Imorn kommer det
bli en as skön dag ! Vi kommer att jobba med Afrika första och andra timmen, sen efter lunch så kommer jag ha HK och sista kommer vi jobba med PowerPoint ! Vi jobbar med Spanien på PowerPoint.. Jag är med Caroline och vi skriver om Kultur i Spanien! Den 7 juni,tror jag det var, kommer hela klassen att visa upp allt och berätta om det man har jobbat med för föräldrarna ! Nu sitter jag och Moa vid varsin data i knät och kollar på bloggar och skriver på bloggarna !! Men nu ska jag kolla lite bilder somjag sen ska skicka till Moas tävling !! :) <33 byyee


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0