Dagen !

Jag gick upp vid 8 i morse ! Jag och mamma som jag skrev i förra inlägget skulle åka till Stockholm :) Så vi tog en buss från norrtälje som gick 10:30. När vi kommit fram tog vi tunnelbanan till Tcentralen, därifrån gick vi direkt till Åhlens City ! Vi åkte till stockholm för att bland annat köpa en bikini till mig, det var det som var det viktigaste :P Har haft lite ångest över att jag inte hade någon bikini till Spanien, så jag och mamma planerade in den här dagen till att åka in till Stockholm och köpa kläder åt mig ! Jaa.. har ju inte så mycket kläder för har typ växt en halvmeter på ett år ! Okey, kanske inte en halvmeter men ni fattar xP Jag hittade 2 olika bikinisar/bikinis en svart och vit randig och en med olika färger som också var randig :P Visar på bilder sen.. Efter det kollade vi i lite olika skoaffärer ! Jag köpte ett par vanliga svarta gympaskor, ett par ballerina och ett par gråa tygskor :) Efter vi hade hittat skor åt mig så gick vi  och åt lunch. Vi åt på ett japanskt resturang, sushi :D Mumsigt <33 Sen tillbringade vi väl tiden med att gå i olika klädaffärer, och jag kom ju inte hem utan några kläder direkt.. Kom snarare hem med väldigt många påsar med kläder :P Vi tog en buss vid halv 4, eller tänkte ta bussen.. Det hade hänt en olycka i tunnelbanan så det blev lite krongel... Kom försent till träningen pga det :/Men men.. träningen gick väl sådär, tävlingsträning som bara den !!!! Vi tävlar ju på lördag så det är ju inte direkt så konstigt :P Börjar bli lite nervös, det e jag alltid så det är kanske inte så konstigt xD Men nu får det räcka med skrivandet! :P
Ha det bra ! Kramisar<3

(Har inte tagit några bilder än så det kommer)


Skriv till mig här >
Postat av: bexi <33 mathildas kompis

såg dig vid plattan :):) <3

2010-04-09 @ 00:01:42
URL: http://hishi.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0