Jag har en känsla av...

... att det kanske är dags att fräscha upp bloggen lte grann... Jag har ju haft den här designen hur länge som helst nu! Hehe, men jag tycker ju inte att det är så kul att göra headrar och fixa sånt där. Men jag vill ändå nte att ngn annan gör det heller  för då kanske det inte blir som ja vill och då måste jag ha en design som jag inte trivs med. Så jag ska ta och fixa lite här med bloggen om några dagar, eller veckor elelr om nån månad :P Jag lovar att det kommer sluta med att nån annan får fixa den åt mig ;)


Fick bara för mig att jag skulle lägga ut de här bilderna från sommaren 2010.
Kolla vad liten jag ser ut!

Foto: Uffe
Modell: jag o vivi :)

Skriv till mig här >
Postat av: vivi

Du ser faktiskt ung ut, och så himla söt!!!!!!

Pok

2011-03-29 @ 22:44:58
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder!

2011-03-30 @ 11:26:06

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0