Hon är tillbaka!

Tjenixen alla glada och alla andra :D
Hade tänkt att börja blogga igen, sådär efter 3 månader :P Aja, bättre sent än aldrig, eller vad brukar man säga? ;)
Jag tänkte iaf fixa hela bloggen så att den blir lite ny och fräsch :D
jag tror jag ska lägga ut mer bilder och skriva mindre, så inlägget efter det här blir nog ett inlägg med bilder! Jag är hos faster vivi och farbror uffe och vi har fotat en massa och ska tillbringa hela dagen med kameran! :D Så det kommer bli megamycket bilder! hoppas jag iaf.... Nej tänkte dra och göra mig i ordning nu så att vi hinner fota innan jag åker hem ;)
Ha det gött!
Pussar!

Hon är tillbaka

Skriv till mig här >
Postat av: Frida

Äääääntligen!! :D

Se till å fixa en riktig fotoblogg nu med mkt bilder å mindre text så ska jag länka dig lite här och var :D <3 Puss på dig sis

2011-07-26 @ 13:16:22
URL: http://powerfriday.blogg.se/
Postat av: vivi

Äntligen!!!!!!

Vi har saknat dig :-)

Låter som en bra ide med bilder, så sätt igång!

Vi väntar!

Pok

2011-07-26 @ 23:33:08
Postat av: mathilda :3

YEEEY! :D

2011-07-27 @ 18:07:28
Postat av: Wiman

Det var på tiden! Lika jävligt jobbigt att gå in på denna sida och se att inget händer :D Tummen upp på dig :D

2011-07-30 @ 19:58:53
Postat av: Elin

Jag trodde att du var tillbaka?, uppdatering från din sida tack! :P <3

2011-08-03 @ 22:10:11
URL: http://mysphotos.blogg.se/
Postat av: vivi

Mer bilder......

Pok

2011-08-07 @ 14:04:24

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0