Nej, jag kanske ska ta och...

... slänga in ett nytt inlägg med tanke på att jag inte gjort det på typ veckor ;) Vi har nu ÄNTLIGEN kommit från det gula fängelset, som jag kallar det, skolan asså :P Så nu är det påsklov och jag befinner mig inte hemma i Norrtälje utan uppe i Ottsjö med mamma, pappa, faster och farboror! :) Ja, alltså de som vi brukar vara här uppe, utom Frida då ;) Men jag undrar när hon komemr upp hit igen, med tanke på att hon skaffat sig sin boyfriend i Göteborg! Vi har det iallafall lika mysigt som vanligt här uppe. :) Vet ni vad!? Nu ska ni få höra på något! Jag har varit ute och sprungit nu på förmiddan! Duktig jag är ( klapp på axeln ). Men jag ljuger faktiskt om jag säger att jag tyckte det var skönt :P Det var nästan bara jobbigt ;) Har faktiskt inte tid att skriva något mer, så ha det gött nu! Pösss<333


Skriv till mig här >
Postat av: mm

Måste gratta till att du gör nåt som inte är skönt. Har heller aldrig tyckt om att springa - och gjorde det inte heller. Så visst är du värd beröm. Kommer här från mig - kramis

2011-04-22 @ 16:01:28

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0