Idag blir det strålande sol!

Idag blir det strålande sol och från -1 till +6 :) Kommer bli en kanondag!! Jag och Moa har planerat hela dagen.

  • Vi går först upp vid halv 8-8
  • Gör oss i ordning
  • Är i backen 9 (när liftarna öppnar)
  • Utnyttjar backarna på förmiddagen
  • Äter lunch
  • Hämtar kameran
  • Åker till hoppen och solar och fotar

Sen har vi inte kommit på något mer, mer än att vi skulle åka lite skidor och sola åt fröken Ylva ;D

NI FÅR HA EN BRA DAG! KRAM ♥ ♥


Haha, flög bara liiite ;)

Haha älskar den här bilden när jag satte ihop två sugrör och ligger och dricker coola samtidigt som jag solar ;)


Skriv till mig här >
Postat av: Elin :)

Haha, härlig bild :D <3

2011-04-12 @ 17:23:41
URL: http://mysphotos.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0