100kr rikare + dubbelsäng!

Jaa.. Jag var tydligen tvungen att skriva lite på bloggen, enligt Jennifer, så jag skriver väl lite om dagen :) Hon tyckte att ag skulle skriva om vädret så jag börjar väl med det :P Vaknade imorse och kollade ut genom fönstret då det var blå himmel och strålande sol, riktig sommarkänsla! Vid 12 tiden kanske så ringde Jennifer och frågade om jag ville hänga med på promenad med hundarna, skulle ändå ut med Laffie också blir det ju mycket roligare med nån att prata med, ellerhur? ;) Vi hade riktigt mysigt iaf! Vi var ute i typ 2 timmar, skönt!!!

När jag kom hem igen så hade mamma,pappa och Frida kommit hem från norrtälje. De hade köpt en ny säng till Frida men de kom ju också på att de inte hade en aning om vart de skulle göra av den gamla så den tog jag och ställde bredvid min säng så nu har jag en 2 meter bred säng! Skönt som satan!!

Nån gång vid halv 5 så åkte jag till a.g (sånglärare) och pkte sedan med henne till Riala kyrka och sjöng lite låtar med en barnkör :) Det höll väl på i 1 timme kanske.. :) Och då blev jag 100kr rikare! :D Mycket Trevligt!


Imorn blir det att åka till solna och fota micke och hans syskon med micke o frida :) ♥


Skriv till mig här >
Postat av: jennifer

det är klart vi kommer göra det igen. det var supermys...

2011-04-10 @ 21:49:05
URL: http://msje.webblogg.se/
Postat av: vivi

Är du med på träningslägret?

Lycka till isåfall.

Pok

2011-04-15 @ 23:50:50

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0