Liseberg med Temrin om 6 dagar :D

Känner att jag har fått tillbaka mitt blogghumör lite bättre nu :D Eller vad tycker ni? Aja, det var inte det jag gick in hit för att skriva utan bara för att medela att Elin inte kommer att vara här på midsommar :( Honskulle firahemmamedhennes kompisar istället.. Men jag tror nog jag kommer få lika kul som alla andra midsomrar :) Men nu ska jag gå och gnugga mina tänder och sen pumsa i säng för att sussa :) Men vi hörs nog imorn :D byee <333 ( kanske inte berättat att min familj ska åka till liseberg och skara om 6 dagar :D)

Skriv till mig här >
Postat av: Michelle [michellez.blogg.se]

Hej! Har sett dina bilder och tycker du fotar bra. Därför skulle jag gärna vilja att du anmäler dig till min fototävling med temat sommar!



Kramar :)

2010-06-23 @ 10:45:22
URL: http://michellez.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0