Fototdag igen !

Halloy !!
Imorse gick vi upp ungefär vid 11:45 :)
Vi blev väckta av telefonen som ringde 09:45, suck...
Vi var as trötta !
Men vi låg och snackade lite och gosade med kattungarna !
Sååå söötaaa !!

Vi hade ringt pappa och sagt att han skulle komma 12:15 :)
Innan pappa kom så städade vi och gjorde oss i ordning ;)
När vi kom hem var klockan ungefär 12:30, hehe vi hade
fortfarande inte ätit frukost xP
Så det fick bli en brunch (stavning)
Vi åt 2 nutellamackor
äggröra med bacon
och en mandarin :P
mums ! <33

Sen gick vi ut och lekte med Laffie och tog kort !:P
Hehe, väldigt många xD
Men nu ska jag och Mojjss redigera lite bilder på Photoshop (:
Ha det bra kram sofia


Lite bilder från idag


Laffie

Jag och Laffie

Haha :P


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0