Lektion inställd :S

Vårat klassrum var helt smockfullt med konstiga saker. Typ färgglada papper och saxar och allt sånt som man kan pyssla med... Så vi kunde inte ha våran svenskalektion... Så nu sitter vi i datasalen och ska jobba, kanske.. ;) Vem jobbar när en lektion är inställd, även fast vi kanske skulle behöva :P aja, får väl ta och jobba lite engelska hade jag tänkt..
Var hemma från skolan igår för att jag var/är sjuk... Och då fick de sina läxor som jag missade så jag får ta och jobba med det nu :) Men ska ta och springa upp med ett papper till moa som jag fick kopiera! Byeee <3


Skriv till mig här >
Postat av: Elin

Ah ;)

2010-12-02 @ 12:40:19
URL: http://mysphotos.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0