Hemresa !

Hejsan Sveejjsaaan :D
Sitter i sängen i vårat rum och har precis packat klart.. Ska bar lägga ner handduken och schampot! Haha, igår så packade jag typ ner allting i min pyttelilla väska och så fick jag inte igen den för att det var för mycket klläder och så, och efter typ en timme kom jag på att jag hade min NGF väska också! Jag är såååå smart... Hahaha ;P Tåget går halv 4 och vi ska byta tåg 2 gånger :/ men, men.. Vi kommer hem till T-centralen vid 9 och kommer hem vid 10 kanske.. Vi får se  om det blir något inlägg på tåget, annars hörs vi imorn eller ikväll :) Ha det bra, puss <3

Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Välkommen hem!

Pussokram

2010-08-06 @ 23:58:30
Postat av: Elin

Ja, nu är det dags att komma hem, saknar dig och Moa som en gris asso, jag har beviset, jag kan inte leva utan er ! :)<3333333

2010-08-07 @ 10:44:56
URL: http://mofffe.blogg.se/
Postat av: miccan

sv. jaa :( <333

2010-08-07 @ 14:05:21
URL: http://msje.webblogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0