Imorgon, då lovar jag!

Jag lovar och svär att det ska bli ett bildinlägg imorgon! Har nämligen bestämt med min söta halvlillasyster att jag ska fota henne i studion imorgon :) Så då borde det komma upp lite bilder! :D Om det nu inte blir så att hon skulle komma hem till oss imorgon av någon anledning så har jag plan B. Jag ska fota mina nya kläder som jag köpte igår i stockholm med Emma :) Jag har fått en ny älsklingsaffär, New Yorker! Helt SÅLD på dem kläderna! Gaaaah!!! Så sjukt snygga!! Aja, har nog inget mer att säga så ha en bra kväll!

// SOFIA ♥

My little sister ♥


Skriv till mig här >
Postat av: vivi

ser fram emot en massa bilder!

pok

2011-03-21 @ 18:47:27

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0