Hej och hallå!

Nu späder vi på med ett nytt ointressant inlägg!
Micke bakom spakarna!
Vad ska vi ta upp idag?
Hm...??

 


Sofia sitter brevid här och försöker att få det att låta bra på gitarr!
Lyckas hon? endast hon själv kan ju svara på det?
för mig som har spelat gitarr i lite mer än 10 år nu tycker det är
relativt lätt..
Men för Sofia är det samma sak som rymdforskning :D
Vi har tränat lite sång och gitarr ikväll..
Frida var med i början men gav upp efter ett tag.
På onsdag så blir det repa med musikgruppen och vi hoppas att
det blir succé! :)
jaja nog om allt, skoj att ni lyssna till mina ord..
inte lika kul att lyssna på sofia som spelar gitarr precis brevid örat ;D

Ha det gott, igelkott :D
/den gästspelande Wiman!! :D
(tar imot folkets jubel)

Skriv till mig här >
Postat av: Wiman

Vilket satans jävla bra inlägg detta var!

Kan bara säga SUCCÈ!! :D

2011-03-22 @ 21:24:46
Postat av: vivi

Jubel, jubel........

Lycka till på onsdags repet.

Pok

2011-03-23 @ 18:39:15

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0