NI ANAR INTE VILKEN TRÄNINGSVERK JAG HAR!!

Ja, mitt löfte gick väl inte direkt som jag tänkt.., men har haft riktigt mycket i skolan och träningen och repning så har inte hunnit... Men jag ska inte bara skylla på det ;) Jag har inte haft lust för 5 öre, men jag ska försöka så gott jag kan :) Min dag har iaf varit så här:

  • GICK UPP VID 7
  • TOG MIN MORGONDUSCH
  • GJORDE MIG I ORDNING FÖR SKOLA
  • GICK TILL BUSSEN FÖR ATT ÅKA TILL SKOLAN
  • VAR I SKOLAN I 6 LÅNGA TIMMAR (SO.PROV BLANDANNAT)
  • MOA HÄNGDE MED MIG HEM
  • FÖR ATT SEDAN GÖRA OSS I ORDNING TILL TRÄNING
  • TRÄNINGEN GICK SUPERDUPER!
  • OCH NU SITTER JAG HÄR I SOFFAN OCH SKRIVER DETTA!
By the way så har jag en förjävlig träningsverk och jag känner redan hur hemskt det kommer bli imorn!
Men ha det bra!!!
KRAMAR <3

Skriv till mig här >
Postat av: vivi

Hur är det med träningsverken idag? Men du vet att träningen gjort nytta iallafall.

pok

2011-01-21 @ 17:23:13

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0