Dag 4 vecka 4 AVKLARAD!

Bara 1 dag kvar i det gula "fängelset" den här veckan! Sen är det helg!!! Skönt som attsingen ! Torsdagar är faktiskt väldigt sköna... Sv, syslöjd, so, elevensval (syslöjd). Det är min torsdag! :) Och sen är det hem fort till tvn för att se på OC och till sis den älskade träningen! :D Jaa... Torsdagar e helt enkelt bra!

Från och med nu, kommer jag skriva i botten av inlägget hur långt det är kvar till Malta! Det är faktiskt BARA 22 veckor/154 dagar kvar ;) haha!!! SÅ mycket längtar jag !!!!!
Och vet ni!? IGÅR EFTER REPNINGEN SÅ FICK VI VETA ATT VI SKA TILL ITALIEN MED GYMPAN !!! :D GAAAAAAAH VAD GLAD JAG BLIR!!!

Saknar sommaren..........
foto : Jag
Sony a200 70-300

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0