Strawberry !

Hejsan svejjsan! Dagen idag har varit helt sjukt kul! Som ni kanske förstår när jag skriver att det har varit kul så har jag inte varit i skolan :D Eller jo, det beror ju på hur man ser det.. Vi har varit på Fyrishov badhus med högstadiet idag, så SJUKT kul!!!!!! Längtar tillbaka! Men nu är dagen slut och jag kan inget göra.
Jennifer Sötaste Eriksson följde med mig em efter skolan ! :D Vi fotade (som ni ser nedan) jordgubbar och lite annat, Det var skit kul! När det gick som vi ville....





FOTO: JAG
MED HJÄLP AV JENNIFER
KAMERA: SONY A200
OBJEKTIV: 50mm 1.7
TILLBEHÖR: SOFTBOX OCH MELLANRINGAR/MACRORINGAR

Skriv till mig här >
Postat av: Jennifer

AAAH, LOVE U ! <3

2011-02-03 @ 08:01:03
URL: http://msje.webblogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0