...kunde lika gärna skitit i det!

Tjabba, tänkte bara slänga in ett litet snabbt inlägg. Skolan idag har varit piss, hade matteprov och engelska förhör/prov. Gud vad kul ! verkligen... Engelskan fattade jag precis noll och ingenting, kunde lika gärna lämnat in ett blankt papper ! Våran engelska lärare tyckte tydligen det var kul att göra svåra prov till oss, satt jag får ännu sämre självförtroende än vad jag redan har... Men dagen slutar iaf bra, jag är hos Elins pappa med moa också. Vi har kollat på idol, yes Alice gick vidare :D, sen har vi kollat på se upp för dårarna och suttit vid datan. Tro inte det var ngt mer TREVLIGT som har hänt idag, ha det bra ! Puss <3

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0