Nu får det räcka !

Är hos Jasmine Carlsson ! :D En tjej i gympagruppen för er som inte vet ;) Igår kväll var nog en av dom roligaste kvällar på länge asså ! Vi var på Brännes här i norrtälje. Det är en fritidsgård för er som inte visste det ;D Vi umgicks med en massa roliga människor :) Några från Jasses förraklass pch den hon går i nu :) Superkul! Jag hade tänkt börja blogga lite mer nu. Det får räcka med min bloggpaus nu.. Den har varit alldeles för lång ! Så nu tänkte jag lova er att det ska bli mer bloggande!
Idag hade jag och Jasse tänkt fota. Lite höstbilder, med dom fina löven och allt :) Så vi hörs senare, byee <3


FINA DU !

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0