Thank you so much Rosie <3

Igårkväll hjälpte du mig så mycket Rosie ! Seriöst så fattar jag inte att du kan fatta hur jag känner till 100%! Eller jo det gör jag.. När du berättade hur du haft det i min ålder.. 1000 gånger värre än jag! Hur stod du ut ? Det gjorde du säkert inte, men på något vis så klarade du det!
Och varje gång som ni komemr hit eller som jag träffar dig blir jag alldeles lycklig! varför? Jo, för att DU gör mig lycklig! Du förstår och kan alltid trösta mig, du struntar i hur lång tid det tar för mig att sluta gråta. Du bryr dig verkligen om hur jag mår.. Det Tackar Jag Dig Så Otroligt Mycket För ♥

♥JAG ÄLSKAR DIG OCH TÄNKER PÅ DIG HELA TIDEN!♥ <3

Skriv till mig här >
Postat av: rosie

Hej Sofiagumman!

Vad gullig du är! Om jag bara kan hjälpa så blir jag glad!Jag finns här!

Tack för en mysig kväll och stor kram.Älskar dig, puss och kram

2010-11-22 @ 11:35:50

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0