Tandställning...

Jaa, var hos tandläkaren idag... Det var ju inte så kul... Fick dra ut en tand och fick min konstiga tandställning som bara är i vägen! Tandställningen syns inte, den sitter bakom tänderna på underkäken! Men ont gör det,så för er som vet att i ska få en tandställning, se inte fram emot det! Inte för att ni kommer få en likadan som min, antar jag, men tror nog att det kommer göra ont för er också!

Skriv till mig här >
Postat av: vivi

Stackars dig.......

Hoppas det blir bättre snart.

Pok

2010-11-17 @ 11:42:55
Postat av: F

Men fan vad taskigt å skriva ut de till dem som ska få tandställning... Behöver ju inte vara likadant och man kanske redan är nervös

2010-11-17 @ 16:37:59
URL: http://powerfriday.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0