StädTisdag !

Har hjälpt till hemma sen Jag gick upp, nästan.. Åt frukost ett ganska långt tag, för det var en asbra film på tv. Har sett den förut men det var längesen. Kunde bara inte låta bli att kolla på den. Skrattar lika mycket nu åt filmen som jag gjorde förut, om inte mer !
Har tränat idag. 3 tmmar ! Gick grymt asså !!! ;) Spikade min 1 och en halv skruv ! Så jävla grym jag är asså !!! Till hård landning i ström!! Fan vad nöjd jag är ! Inte nog med det! Jag fick alla var utom ett som jag är reserv på till tävlingen :D NöljdNöjdNöjd !! <3<3<3

LOVE ♥♥

Skriv till mig här >
Postat av: mathilda larsson <3

Vilken film va det? :) <3

2010-11-03 @ 22:59:10
URL: http://littlemii.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0