Skit!

Skolan idag var skit! Var skit trött, ständigt hungrig även fast vi hade käkat! Tänkte bara på allt dåligt och sen fick jag veta ännu en sak som jag inte direkt blev så glad av... var tvungen att sätta mig och gråta en skvätt... Orkar inte mer! Asså fatta, om jag gråter i skolan! Det känns som om ingen fattar.., och komentera nu inte att ni visst fattar för det tror jag inte att ni gör, ni förstår nog inte hur ont det gör!
Jag skrattar och har kul i skolan, det är så det är.. men hur kan ni vara så säkra på att det är sant?
Snackade med min lärare idag när jag var ledsen, hon sa vad hon tyckte att jag skulle göra, hon har väl rätt men som hon sa, lättare sagt än gjort! Sitter med tårar i ögonen när jag skriver det...

Sorgsna ögon men en mun som ler
I ögonen man sanningen ser

De kan inte ljuga som läpparna gör
De kan inte dölja det som finns innanför

Men ögonens språk kan vara svårt att tyda
När de läpparna ej vill lyda

Skriv till mig här >
Postat av: Josefine

Finns! <3

Jag förstår dig! Lovar! Jag har också gått igenom de .. <33

2010-11-24 @ 16:54:30
URL: http://josefineh.blogspot.com
Postat av: Emma <3

ååh gmn , vill inte att du ska vara ledsen !<3

Finns alltid för dej!



Älskar dej !<3

2010-11-24 @ 20:23:03
URL: http://emmaajohaanssons.blogg.se/
Postat av: rosie

Hjärtat! Skickar styrkekramar och energi. Love u

2010-11-25 @ 05:56:04
Postat av: vivi

Vi finns alltid Sofia.....

pok

2010-11-25 @ 10:23:02
Postat av: mm

Går igenom in viss depression då jag fattar att jag är den sista du vill ha hjälp utav. Men du vet var jag bor!! Den erbjudna fikan står kvar!! Kramis

2010-11-25 @ 11:07:10
Postat av: Hanna

Du klarar det Sofia!dt kmr bli bra! massa kramar!!!<3

2010-11-25 @ 23:06:29
URL: http://hanniilove.blogg.se/
Postat av: mathilda <3

Älskar dig alltid! <3

2010-11-26 @ 18:18:50
URL: http://littlemii.blogg.se/
Postat av: Katrin

Hej, vännen! Jag förstår ingenting men jag vet att livet kan kännas fruktansvärt orättvist ibland och då är det skönt att låta tårarna trilla.

Du vet var du kan få tag på mig. Det är bara att höra av sig när helst du vill.

Och du, Ibland kan det vara skönt att umgås utan att behöva säga något, så vill du kan vi ses och bara va'! Hör av dig i så fall.

Stor varm bamsekram, från mig till dig.

2010-12-04 @ 12:10:59

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0