Har aldrig haft så roligt !

Fy faan vad jag längtar tillbaka! Gårdagen var helt underbart kul! Vi var med Filip, Oskar S Och Oscar. Haha, Filip är Emmas pojkvän, Oskar S är Oskar Stahl ( emmas barndomsvän ) Och Oscar är Filips storebrorsa! Läs det några gånger så förstår ni tillslut ;) De kom över till oss på kvällen och vi flummade som fan! Sen gick dom när vi skulle käka, KEBAB! Mumma ♥ Sen så skulle vi gå till Oskar S där Filip och Oscar var och lämna Oskar S jacka som han glömt :P Men vi var kvar där ett tag :) Kul som statan hade vi, elelr iaf jag :P Tror nog dom andra också hade det ;) Vill bara tillbaka!!! <3<3



♥ Love you so much ♥

Skriv till mig här >
Postat av: emma

aww gumman :) den kvällen & morgonen i norrtälje MÅSTE GÖRAS OM nån helg snart :)



Älskar dej syster !<3333

2010-11-20 @ 17:58:51
URL: http://emmaajohaanssons.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0