En dag i skogen :)

Jag och mathilda gick upp vid 11. Vi käkade frukost och gjorde oss i ordning, det tog ju sin lilla tid.. :P Vi plockade ur diskmaskinen och gick ut med Laffie :) Vi var först ute i typ 40 minuter sen blev vi sugen på sakf och kakor så då gick vi hem och gjode saft och gick till skogen igen ;) Vi var då ute i typ en timme! Riktigt skönt att bara gå och gå utan att veta vart vi sulle.. Sen kom jag på vid tre att jag skulle ha varit hos AG för 3 minuter sen ! Haha fick lite smått panik men ringde ag och sa att jag blev lite sen :P Och nu.. Nu sitter jag här i soffan och skriver om hur min dag har varit.. Hur har eran dag varit ?


love <3


Några bilder kommer när min data är fungerande!

Skriv till mig här >
Postat av: Mathilda <3

Ungefär som din xD <33

2010-11-06 @ 17:56:43
URL: http://littlemii.blogg.se/
Postat av: Elin

Bra DAG ! :D

2010-11-06 @ 20:16:03
URL: http://mofffe.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0