Tidig morron i onödan...

Godmorron era pottsorkar ! :D
Idag är en ny dag, ganska tråkig dag... Dagen börjar ju dåligt iaf! Jag tvingade mig upp klockan halv 7 imorse för att vi skulle vara i skolan 10 över 8 för att vi ska spela brännboll idag, och då måste jag åka 20 över 7 för då åker pappa till jobbet ! Men när vi skulle åka sa han att jag lika gärna kunde åka med mamma som var hemma ! Och det hade ju inte jga tänkt på... i vanliga fall brukar mamma åka hemmifrån vid 6.. Men just idag var hon hemma, så typiskt !  Men nu när jag är uppe tycker jag at det var bra att jag gick upp så tidigt för då har jag tid att göra andra saker! :D Typ sitta vid datorn,fota mm ! Brännbollen kommer ju inte direkt bli rolig om man säger så... Jag hamnade i jordens sämsta lag + att jag suger på brännboll, men det finns ju alltid något bra i det dåliga( sägs det )vi får sluta en timme tidigare :D Jippi !! Och då hänger Moa med mig hem och jag antar att vi kommer fota en massa xP


©
Foto: Jag
Kamera: sony a200
Objektiv: 70-300, normalt


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0