Skola snart !

Tjabba !! Kan inte skriva så mycket för ska dra till skolan snart! Jag drar direkt efter skolan till Norrtälje och efter vi har kört på marknadsafton så åker jag inte hem utan ska åka till en resturang där Micke ska uppträda igen! Foton av det kommer någon dag, imorn eller i övermorn kanske! Man vet aldrig med, det kanske blir nästa vecka kolla bara på Spanien! Har fortfarande inte lagt ut bilder på det men det beror faktiskt på att jag inte har fått bilder av moa och hon inte har fått några av mig xd Men det kommer nog "snart" ! Men nu måste jag gå och borsta mina tänder innan vi draar till bussen ! Ha det bra ! Kramar <3

©
(utom micke som får kopiera/spara sig själv)

Foto: Jag
Sony a200
18-70

Skriv till mig här >
Postat av: Anonym

Thanks Girl!

2010-05-28 @ 10:28:06

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0