Naturen är så vacker...

Jag, Elin och Moa var ute och fotade lite ! Kom på nu när jag började skriva att jag inte har berättat att mamma var och kollade om mitt obbjektiv var klart och det var det inte men jag fick låna ett annat objektiv ! :) Ett precis lika dant som jag har på lagning :D Så jag har typ fått tbx mitt objektiv :D As skönt !!

Bilder från när vi var ute !









© Foton av mig ©


Skriv till mig här >
Postat av: rebecka! :)

vilka fina! :) vad föreställde den sista bilden? :S <3

2010-05-05 @ 20:52:46
URL: http://hishi.blogg.se/
Postat av: uffe

Justa bilder. Är det med det nya close up filtret?

Nu kan du krypa runt på gräsmattan och plåta myror,

flugor, myggor och andra små otäcka kryp. Kul är det

i alla fal1 och fint blir det. Fortsätt så!!!

Trevlig resa till Spanien och ha kul med alla dina

kompisar, glöm inte laddaren till kamerabatteriet.

Kramisar, Uffe

2010-05-06 @ 22:40:01
Postat av: Vivi

Jättfina bilder!

Vi ses i helgen.

Pussokram

2010-05-06 @ 22:40:32

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0