Köpte inget...

Halloy !!
På bussen till Stockholm hade vi ganska kul ! Det satt några tjejer på andra sidan gången på bussen som snackade om NGF ! De sa typ, vad fan är NGF för något ? Vad betyder det ?? Då nån annan svarade, Norlands Galna Fittor! De e ju helt sjuka ! Och där satt jag och Moa och försökte hålla oss för skratt men jag tror de fattade tillslut att vi gick i NGF för de slutade prata om oss... Sen när vi såg att de klev av så stod det på ena tjejens jacka att det Stod Gymnastik Kompaniet, ett annat gymnastik lag från Norrtälje, så då fattade vi vrf de sa som de sa... Men när vi var i stockholm så köpte inte jag något.. Hjälpte bara Elin och Moa att hitta kläder ! Jag ska in till Norrtan på Fredag tror jag och ska köpa en resväska och plippflopp och kanske en bad handduk ! Det fanns ingen handduk eller flippflopp i sthlm, eller jo det fanns men allt var ju as dyrt ! Men nu ska jag gå och göra mig i ordning, är fortfarande trött sen alla tidiga mornar i helgen, 6 och 8... blää !!

Photobyme ©


Skriv till mig här >
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Du blir sminkad och fotograferad och får modellbilder på dig själv.

2010-05-03 @ 23:19:37
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0