Igår !

Igår efter skolan gick jag till ag och sen åkte jag och mamma in till Norrtälje för att köpa saker till Spanien till mig :) Där inne mötte vi Mathilda och Carina (mathildas mamma) ! :) Vi gick lite på stan med de tills klockan var någon gång vid 5, då jag och mamma åkte till Rusta och Jysk och Mathilda och Carina tog bussen hem hät till landet :) Jag och mamma köpte en resväska, jag köpte,godis, ett minne till min kamera, och en konf. present ! Så jag är i stort sätt pank nu ! ;P Eller nej inte pank har fortfarande ganska mycket men blev av med gasnka mycket också xD när klockan var vid 7 så åkte familjen och käkade på nån resturang och kollade på micke som spelade på resturangen ! :D Han var Skiit duktig !!!! Bilder kommer sen! Men nu måste jag gå och göra mig i ordning för Fridas konf. :D Ha det bra kramisar  <33

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0