En underbar dag !

Japp, det började med i skolan att de sjöng för mig...  Inte så kul direkt, skämdes som satan !! Resten av skoldagen hände ingenting mer än de andra dagarna, mer än att jag skulle gå till tandläkaren :D Haha, är nog bara jag som tycker det är kul att gå till tandläkaren xD Jag gick från skolan när klockan var 13:45 ! Frida fick gå in först till tandläkaren, så jag satt kvar i väntrummet i ca. 10 minuter sen fick jag gå in! De tog först bilder sen kollade de i munnen med olika saker ! Jag fick se bilderna också, det såg väl inte så bra ut som jag hade trott xD Haha, de som inte hade kommit upp satt snett och en tand låg ner... Skit konstigt! Det var så en av Fridas tänder satt och hon fick dra ut :S Usch... Men men..Moa och Elin åkte direkt hem till mig efter skolan och fotade medans de väntade på att jag kom hem ! :) Elin skulle åka till ridningen vid 5 innan det fotade vi lite och sen åkte elin och jag och moa tog gräsklipparen ner till sjön och fotade, vi fotade tills elin kom tillbaka då vi skulle grilla köttet som vi skulle äta xD Haha det gick ju som det gick, början var väl inte toppen, jag skulle börja med att vända på de och det första jag gör är att slänga ner en på marken, lyckat... xD Men resten gick bra ! köttet vart faktiskt inte bränt :) Efter vi hade grillat käkade vi och nu sitter vi här vid datan :D Ska ladda upp bilderna snart från när jag och moa var ute och fotade ! Men ska käka efterrätt nu, jordgubbar och glass :D mumma <333


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0