En skön Fredag...

Sitter nu och lyssnar på lite musik, är egentligen sjukt trött men orkar inte gå och lägga mig... Igår kväll så tyckte jag att det skulle vara ganska skönt att sova men när jag skulle sova så hörde jag en förbaskad mygga !!! Den stannade kvar där inne hela natten! Somnade efter kanske 1½ timme... men då sov jag riktigt gått ! Imorse när jag skulle öppna mitt fönster i rummet så fladdrade myggan omkring där på fönstret, Hade lust att döda den men något gjorde satt jag inte gjorde det... hm.. Idag efter skolan gick jag till ag, var väldigt kul ! Hon frågade om jag ville sjunga i kyrkan några gånger i sommar, jag sa att jag ville :) Hon blev väldigt glad xD Haha :P Har redan blivit lite nervös, men om hon säger att det låter bra får jag väl tro på det ;P Efter jag hade varit hos ag så städade jag och fotade lite ! Sen åkte jag och mamma över till Rosi, har inte sett hur deras hus har blivit sen de byggde om xD Men det var väldigt, väldigt snyggt !! Om det var så där snyggt nu fattade då hur fint det kommer bli när det är klart! Vid 6 käkade vi middag, och sen ringde mathilda och då åkte vi ner och badade! Var kallt men jag var i väldigt länge ändå så så kallt kan det inte ha varit xP Men tror jag ska gå och göra mig i ordning nu och sen sova :) Ha det bra <3 Kramar :)
Glöm inte att anmäla er i fototävlingen...


©
Foto: Jag
Kamera: Sony a200


Skriv till mig här >
Postat av: julia

okej, nej inte mycket !

vad händer idag?

2010-05-22 @ 09:24:23
URL: http://jusv.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0