Det är helt sjukt ! Har träffat Kenza !!!!

Vi kom hem för ungefär en timme sen, vi skulle varit hemma för 2 timmar sen men förklarar mer om det sen! Vi kom fram till Täby Centrum vid 1 och då gick vi i Lindex och Hm, jag köpte 2 linnen till att ha under min klänning på skolavslutningen! Efter vi hade varit där givk vi och käkade tacos och sen gick vi till lite olika affärer och köpte blandannat morsdag-present ! Vi gick till roslagsbanan när klockan var 16:45 och var framme vid åkersberga vid 5 ! Där stod vi vid våran station och kollade när bussen skulle gå då Moa såg Kenza gå förbi med sina kompisar! Jag tror jag frågade Moa om hon var säker på att det var hon 1000 gånger ! Haha, tillslut gick vi fram till samma station då vi såg att 621 gick därifrån också! vi bara, yes då tar vi den bussen! Bussen kom efter ¨nån minut och på bussen frågade vi om vi fick ta bilde på henne och det fick vi ! Bilderna vart inte så bra eftersom det ör min mobil men ändå ! Skit coolt ! Men sen när jag och moa gick och satte oss igen såg vi att vi satt på fel buss ! !xD Haha det var 621 men den gick till Danderyd och inte till Norrtälje ! Sååå typiskt mig och Moa !!!! Så vi gick av vid Danderyd och tog 676 till Ledinge där Linus hämtade oss <33 Men nu ska jag fortsäatta kolla på Eurovision Song Contest! Byeee <33

bilden är SJUKT FUL ! Men nu har ni bildbevis

Skriv till mig här >
Postat av: mm

Hallo, tjejen, vem är Kenza, möjligen en artist eller? iaf är ni snygga alla 3. Kul för dig att vara impulsiv nog att åka land och rike rund för en kändis.!! kramis

2010-05-29 @ 23:03:28
Postat av: Sofia!

Nej det är ingen artist, det är en väldigt känd bloggare :P

2010-05-29 @ 23:20:48
URL: http://sofiajohansssons.blogg.se/
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Coolt!

2010-06-02 @ 20:40:32
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0