500 kr rikare! :D

Har just kommit hem från grannen Ulla ! Det var hennes små båtar jag skulle fota.. Jag tror det var stellas man som hade gjort de, de var sjukt snyggt gjorda ! Varenda liten detalj var med! Hon var väldigt glad att jag var där och hjälpte henne med det, hon sa att jag skulle få pengar för det men jag tror jag sa 10000 att jag inte behövde några pengar för det men hon gav mig pengar, det var ju inte lite pengar jag fick heller! 500 kr!!! Det är ju helt sjukt! Och jag som inte ens behövde några pengar utan bara gjorde det för att hjälpa henne för kul skull ! Men det var väl bara att tacka så mycket, är såklart väldigt glad över det men det känns ändå konstigt att få så mycket pengar för att bara hjälpa till !  Men nu ska jag gå och hjälpa pappa med båten! Byeee <33


Anmäl er nu ! Snälla <3

Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Vilken lycka!

Pussokram

2010-05-30 @ 17:56:02
Postat av: Anonym

2010-05-30 @ 17:56:22

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0