300 meter & super skönt i vattnet !

Hejsan ! Har just kommit up från ett skönt bad nere vid stranden ! Jag och Mathilda gick ner vid 11, det blåste lite när vi solade så det var inte så skönt men när vi hoppade i vattnet så var det faktiskt VÄLDIGT skönt ! Vi badade och hade skit kul, så som man har på sommaren! Vi simmade 300 meter!!!! Fatta vad skönt det var i vattnet om man till och med kan simma utan att frysa som en gris !! Vi ska gå ner och bada ikväll, om inte tidigare xD Ska bli skönt, hoppas jag! Vi tog ju ett kvällsdopp igår.. det var inte lika skönt om man säger så, snarare väldigt kallt men var i ganska länge ändå :P Men nu ska jag gå och göra mig något att äta, mamma och pappa skulle åka till Norrtälje, undrar var de ska göra där... kanske köpa present till mig xP Byeeee...


Photobyme
sony a200
©


Skriv till mig här >
Postat av: julia

okej!

jag ska inte göra något speciellt :D<3

2010-05-22 @ 13:42:06
URL: http://jusv.blogg.se/
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Du får använda knappen Prt Scr (Print Screen) på tangentbordet, och sedan öppna Paint och klistra in den där (Ctrl+V). Jag har högerklicksskydd på min dator. Annars kan jag skicka den på din mail om jag får din adress?

2010-05-22 @ 19:35:42
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Postat av: J U L I A

hur är det? :D

2010-05-22 @ 20:27:00
URL: http://jjuliasfotografier.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0