27 Dresses

Någon mer än jag som kollade på filmen 27 Dresses förra lördagen? Jag tyckte iaf att den var as bra! Så därför kollade jag och Elin på den på hennes data, hon laddade ner den xD Var lika bra den här gången som förra gången, om inte bättre!! Jag åkte hem vid sju för att jag skulle klippa gräset och det tar ju ett tag för mig xD Men nu sitter jag iaf här vid min käraste dator!! Ska kolla lite bloggar nu, men vi hörs kanske ikväll om jag har något att skriva annars hörs vi väl imorn...


Copyright!!
Foto: jag
Kamera: Sony a200
Objektiv: 18-70

Skriv till mig här >
Postat av: Patrik

Fint! =D Ser att du använder Sony precis som jag :D

2010-06-01 @ 11:32:17
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0