2 dagar 3 timmar 40 minuter! :D

Träningen gick bra ! Körde frivolt handvolt frivolt på tumbling ! :D Blev inte så bra men körde iaf xD Klarade mina skruvar jättebra ! Det var bara en gång som jag skruvade åt fel håll, men det tänkte jag bort det och fortsätta köra :) De ska tävla på lördag men jag kan inte vara med för Frida konf. sig då så jag kunde inte vara med :/ Men de har tränat på det hela träningen men jag har kört ändå ! :)
NU ÄR DET BARA 2 DAGAR 3 TIMMAR OCH 40 MINUTER TILLS VI ÅKER TILL SPANIEN ! :D OCH IMORN KOMMER MATHILDA UT :D KUL KUL KUL !! :D :D <33333333333333333333333333333


Skriv till mig här >
Postat av: Moa !

Hej, nu har jag lagt upp alla foton som är med i min FOTOTÄVLING och du är en av dom! Så se nu till att just du vinner! ;) Lycka till!

2010-05-07 @ 22:01:22
URL: http://moatemrin.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0