Sorry...

Jag vet jag har inte bloggat på ganska länge ! Men har inte
haft tid och inget att skriva om.. 
Ikväll är det Lets Dance final och Mathilda kommer ut snart ! :D
Ska bli jätteroligt !! Vi har inte träffats på väldigt länge, och har
längtat sjukt mycket efter henne :) Fast hon kommer åka hem imorn :(
Men vi får träffas! :)
Just nu ditter jag och tittar på tv, känner att jag är väldigt trött..
Imorn kommer vi fira Farmor som fyller år på söndag !! Grattis i förskott !
Ska bli jättekul! Vivi och Uffe kommer och uffe ska ha med sig sitt objektiv
till sin kamera som jag ska få testa och se om jag ska köpa ett sånt :D
Men nu ska jag chatta med Mojjs :D
Ha det bra ! Hörs ikväll :)


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0