Hemma !!

Hemma från Elin nu !! Kom hem för kanske 10minuter en kvart.. Men
gick ner till farmor och farfar direkt när jag kom hem, pappa sa att jag 
skulle göra det ! :) Och när jag kom ner så sa de att frida just hade varit
här och att hon hade tagit med sig påskpresenterna hem, haha..
Jag fick ett påskägg fyllt av godis, hundra kr och en liten spegel :D <33
Tack så mycket !! Fick just reda på att Vivi och Uffe hade kommit upp till
Ottsjö nu.. Lyllo de !!! Vill också vara där nu ! Vill inte sitta på ett tåg i
6 timmar !! Men det är skönt när man väl är uppe :P Men ska titta på
Andra avenyn nu ! Ha det bra !! Kramar <33
P.S skriver nu inte mer fören jag kommer hem från åre.. Så vi hörs på
Onsdag nästa vecka !! <33


Skriv till mig här >
Postat av: bexi <3 mathildas kompis

SHIET ! vad fina foton du har !! hur gör du ? o.o

2010-03-31 @ 21:20:52
URL: http://hishi.blogg.se/
Postat av: Sofia !

Tack så mycket ! :D Hehe lite svårt att förklara hur jag gör :P <33

2010-03-31 @ 21:48:35
URL: http://sofiajohansssons.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0