Hemma från mormor&morfar och ag !

Hejsan Svejsan !
Jag gick hem till mormor och morfar idag efter skolan ! Det var meningen
att morfar skulle hjälpa mig med bilder i photoshop (han har det) men eftersom
jag inte hittade mitt usb minne imorse så gick ju inte det ! Me´n jag gick hem
till de ändå :) Jag drack varm oboy och käkade "några" kakor :P Hehe..
Morfar visade mig lite om photoshop och hur man gjorde med ljuset och hur
man änrade det, ljusare eller mörkare.. Det är ju alltid bra att veta :)
Efter jag hade varit hos mormor och morfar så gick ja till ag, kuligt ! Vi körde över
tiden en aning :P Typ en halvtimme xDhaha, för mig gör det inget, hehe jag
får ju lära mig mer :D xD 
Hehe, men ska dra nu ! Tror jag ska spela lite sims :)
Ha det bra !
Kramisar !! <3



Skriv till mig här >
Postat av: Elin

Fin bild!:D<33333333333333

2010-03-25 @ 18:01:28
URL: http://mofffe.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0