Hem Ljuva Hem..

Hejsan !
Jag  hann aldrig något förra veckan om att
jag skulle åka till Ottsjö, så förlåt för det !
Men jag har haft det super duper bra där
uppe !
Mormor,morfar, Adrian (kusin) och Ossian(kusin) var oxå
uppe och åkte skidor med oss ! :D
Skit kul hade vi !! :D
Första dagen så åkte vi i ett skidställe
som heter Trillevallen ! :)
Ligger bara 10 minuter från vår stuga så vi började att åka där ! :D
Andra dagen Tolkade vi, för ni som inte vet vad det är så förrklarar 
jag på bilderna sen !
Resten av veckan åkte vi skidor inne i åre ! :D Askul !! :P
Men i torsdags skulle vi åka Vm8:an (sittlift) och då skulle jag bara
fixa något när jag satt i liften och då tappade jag min stav !!!
Haha, mamma sa att jag fick åka ner med en stav,
men vem kan åka med en stav ?
Så Ossian sa att vi kan åka ner och hämta den !
Haha, det var väldigt svårt att åka ner där och hämta staven !
Men tillslut så fick jag tag på min stav !
Hur klumpig få man bli ? tappa staven i en sittlift !!! xD
Men sån är jag ! Klumpig är nog mitt mellannamn :P
Hehe, på eftermiddagen av Torsdagen bowlade vi !
Jag förlorade nog, hehe är verkligen INTE bra på bowling !!

Men nu är jag hemma, sitter och kollar på Melodifestivalen !
Väldigt skönt att vara hemma, men jag vill inte gå till skolan
på måndag !!



Men jag laddar upp bilder från sportlovet imorn!
Min blogg består typ av bilder, men det kommer
inte bil mindre direkt för nu har Moa oxå fått en
systemkamera ! :D






Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0